Zum Inhalt springen

gakfan4ever

Members
  • Gesamte Inhalte

    14
  • Benutzer seit

  • Letzter Besuch

Reputation in der Community

0 Neutral

Über gakfan4ever

  • Rang
    Frischling
  1. naja ich glaub wenn ma ein echter fan is dann bleib ma scho bei seim verein egal wos is. der gak schoft des scho.
  2. gakfan4ever

    Frage

    Ich hätt da a frage: des nächste spiel der kampfmannschaft is eh im upc oder????????? Graz braucht in Anders geht nichts Keiner ist besser als der GAK
  3. naja sie hasst fussball ja nur, weil sie der meinung is, das keine frau fussball mögen sollte. deswegen darf ich nur wenn ich beim papa bin ins stadion. sie will net gehn weil sie glaubt, da randalieren eh nur alle.......
  4. Des is ja des Problem: Meine Mutter hasst Fussball mehr als alles andere und mei Vater.... is a schwarzer. der lacht mi grod amol aus... eigentlich wars ka brief, sondern a e-mail!!!!! net das was falsch verstehts. aber trotzdem.
  5. I find, obwohl i a gak fan bin, die idee, es tuad ma lad, mit dem rotgroschen anfoch gschammalt!!!! Wir hättn des nie so weit kummmen lossn derfn. Wir san net schuld, des muas da verein a amol sehn. i hob nämlich so an bettelbrief vom gak für 10€ kriegt, obwuhl i erst 13 bin!!!!!!!!!! ROT BLEIBT ROT PROST
  6. Jetzt Leitln! Net streitn, mia dat ( Ehrlich jetzt) Sturm scho fehln, wals füa uns scho tolle "Konkuarentn" woan. I persönlich bin und bleib Fan, i hab eh scho gsehn a bei meine Freund dass der Gak für die meistn abgschriebn is. Aba wer Fan is, bleib bei seim Varein, egal wos passiert, sunst is ma kanna. Leida homma heit 2:3 verluan!
  7. Ja wir kommen sicha wieder, und i find den Sturm in der Hinsicht supa, das ma da immer a Derby ghabt hom. Aba momentan kann nur des Neurale Schiedsgericht unsare weitre Zuakunft entscheidn. I hoff nua das ma net in de Regionale abschteign. I bleib trotzdem a Rote, denn wos ma is, is ma holt. Tolles Foarum übrigens. Gonz liabe Griass eire Jasi.
  8. Es wär der Hammer, wenn ma vorm Abstieg noch gwinnen! Des warat wenigstens a schöner Abschluss!!!!!! I love GAK! I hab Kartn fürs Derby! geil
  9. Bitte helft mir: wann wird ein Tor aberkannt, ich meine unter welchen Umständen. Danke schon jetzt an alle die diese Frage beantworten
  10. Das ist ein toller Plan den du da aufgestellt hast nur...diese Profitgeier würden sowas nie zulassen . Alles oder nichts, und das auf Kosten von Spielern, Klub und Fans.
  11. Grausam aber wahr: Entweder steigt der Gak ab oder er geht in den Konkurs. Das der Gak im Kimonifall nachgegeben hat, wird die FIFA wahrscheinlich etwas milder stimmen, die sich ja bekanntlich nicht auf der Nase herumtanzen lässt. Dennoch seh ich trotz der Punkte die wir zurückbekommen haben nicht viele Chancen das der Gak weiter in der T-Mobile Bundesliga mitspielt. Trotz allem aber wird der Gak nie sterben, egal was passiert, und wir Fans werden immer treu sein.
  12. Sei ma mal ganz ehrlich. Wir gehn entweder Konkurs oder steigen ab. Eins von beidem. Sicher spiel ma momentan gar net so schlecht, und es is gut das sie in der Kimoni gschicht nachgebn habn, aber des is sicha. Ich war gestern im Stadion wir habn 4:1 gwonnen eigentlich 5:1 aber des Tor is net anerkannt wordn....leider
  13. Moin moin erst mal, ich weiss es selber nicht....leider. Aber war wer von euch gestern Stadion? Die Altacher Partie woar net sehr guat, es war Endstand 4:1 ABER EIGENTLICH 5:1 ABER SIE HAM DES EINE tOR NET ANERKANNT!!!!! Aber egal was passiert ich bleib dem Gak treu, den mein Herz schlägt für den Gak.... 8)
×
×
  • Neu erstellen...