Zum Inhalt wechseln

Foto

Das schreibt Liverpool

• Please log in to reply
5 Antworten in diesem Thema

#1 Utera

Utera

Member

• Members
  • PIPPIP
  • 103 Beiträge

Geschrieben 14 August 2004 - 14:13

Und wie ist das auf deutsch? :mrgreen:

Kurz zusammengefaßt ...

GAK war zwar Übermächtiger Gegner
aber Liverpool hatte Glück
und sie meine es wird schwer für die Ihrigen in 2 Wochen

8)

... oder hab ich da Probleme mit meinem "English"

:wink:

Aha hatte ich mir fast gedacht das es das heissen soll :mrgreen:

#2 Nr.13

Nr.13

Advanced Member

• Members
  • PIPPIPPIP
  • 811 Beiträge

Geschrieben 12 August 2004 - 07:50

@geldsacklpicker: wie konntest du nur meine schlechten englisch kenntnisse entblößen...jetzt weiß jeder, dass ich das falsch übersetzt hab :-P
Rock'n'Roll is a term that's been heavily abused. It's not something you can buy in a record shop. It's an attitude.

#3 Finanzminister

Finanzminister

Expert

• Members
  • PIPPIPPIPPIP
  • 1.704 Beiträge

Geschrieben 12 August 2004 - 06:24

Kurz zusammengefaßt ...

GAK war zwar Übermächtiger Gegner
aber Liverpool hatte Glück
und sie meine es wird schwer für die Ihrigen in 2 Wochen

8)

... oder hab ich da Probleme mit meinem "English"

:wink:
The hottest places in Hell are reserved for those who in time of moral crisis preserve their neutrality... (Dante abgewandelt von John F. Kennedy)

"Da es heute wichtiger ist, gesehen zu werden, als talentiert zu sein, ist es kaum verwunderlich, dass die weniger Begabten bereit sind, sich ihren Weg in Rampenlicht zu furzen" © "The Nation"

Zum GAK-Neu? Zur Tür hinaus, linke Reihe anstellen: jeder NUR ein Kreuz!!
Der Traum wird nicht enden
Die Sehnsucht niemals sterben

#4 Nr.13

Nr.13

Advanced Member

• Members
  • PIPPIPPIP
  • 811 Beiträge

Geschrieben 11 August 2004 - 19:49

liverpool hätte vor dem tro durch gerrard bereits vier tore vorn sein können...

schranz hatte beim tor absolut keine chance...

der rest is unwichtiges eigenlob...
Rock'n'Roll is a term that's been heavily abused. It's not something you can buy in a record shop. It's an attitude.

#5 Utera

Utera

Member

• Members
  • PIPPIP
  • 103 Beiträge

Geschrieben 11 August 2004 - 19:46

#6 rotjacke

rotjacke

Frischling

• Members
  • PIP
  • 83 Beiträge

Geschrieben 11 August 2004 - 06:59

We were warned before the match kicked off that AK Graz would prove a particularly tough test for this new-look Liverpool side but with all due respect to the Austrian champions, Benitez's team could have been four goals up before Steven Gerrard secured a vital away goal midway through the first-half at the Arnold Schwarzenegger Stadium

The Liverpool captain, so close to leaving Anfield in the summer, scored a wonder goal after 23 minutes to stamp the visitor's authority on the game. When the ball fell to the skipper outside the area, Gerrard just rifled an unstoppable strike towards goal that gave Schranz absolutely no chance.

Djibril Cisse, making his full debut alongside Milan Baros in attack, looked Liverpool's most dangerous player in the first-half and immediately struck up a neat partnership with the Czech striker and Euro 2004 Golden Boot winner. Time after time the pair linked up well with Gerrard and Kewell to keep the home side on the back foot.

Sami Hyypia and Baros both went close with first-half headers and Gerrard had another wonderful strike disallowed in the second-half only for the captain to double his side's lead with just 11 minutes left after a low strike again gave the 'keeper little chance.

Liverpool will travel home with a clear advantage before the teams meet again at Anfield in two week's time. As Gerard Houllier used to say, we're only at half-time in this two-legged affair but tonight Rafael Benitez will be a happy man - his players, and his captain in particular, did him proud.

Besucher die dieses Thema lesen: 0

Mitglieder: 0, Gäste: 0, unsichtbare Mitglieder: 0